Hyppää sisältöön

Kuntosali maanantaisin

Säästöpankin alakerran kuntosalissa maanantaisin toukokuussa vain klo 11-12 vuoro. Kevään viimeinen kuntosalivuoro on 18.5. jonka jälkeen alkaa kesätauko.

Tervetuloa kaikki kohentamaan kuntoa vertaistesi joukossa. Tämä on vain meille Eläkeliiton jäsenille tarkoitettu vuoro. Käynti kuntosalille on Säästöpankin sisäpihan kautta.

Kaksi ryhmää; I-ryhmä klo 10 ja II-ryhmä klo 11.15 

Silloin tällöin on ulkopuolinen ammattilainen antamassa vinkkejä omatoimiseen kuntoiluun.

Kuntosalin vastuuhenkilöinä ja vertaisohjaajina ovat: Kyösti Kuivala puh. 040 4107950, Osmo Kiiski puh. 040 7319762, Seija Vanhanen puh. 045 1104495Memma Koivaara puh. 050 5692298

Tervetuloa kaikki uudet ja entiset harrastajat mukaan kohentamaan kuntoa ja tapaamaan tuttuja.

Parempi kunto-parempi fiilis!